Všechna naše štěňátka již jsou u svých majitelů

18.01.2015 12:06

V pátek do svého nového domova odjela Akitka. Poslední šťěňátko, které s námi sdílelo smečku. Emotikona smile Bydlet bude kousek od Varů. Šla do super aktivní rodiny, bude chodit cvičit a s Ivčou bude chodit i ke koním . Emotikona smile
Odjezdem Akitky skončila moje zatím, nejlepší zkušenost vůbec! Čtyři překrásné měsíce, které jsem prožívala a užívala naplno! Emotikona smile Nejdřív bylo krásné čekání, zda vůbec nějaká miminka budou. Když jsem miminka viděla na sonu byla jsem štěstím bez sebe. Když se Airin začala hezky kulatit bylo to prima. Pak přišel den D, kdy na mě Airin poctivě počkala než příjdu z práce a po půl hodině mi dala nejlepší překvapení. Emotikona smile Černou sladkou kuličku Akitku, která nese pyšně jméno po první fence, kterou naše rodina měla. Emotikona smile Emotikona heart Pak přišlo ještě dalších šest úžasných překvapení! Emotikona smile Velké dík patří Kristý, která byla u porodu a rozpila Amazonečku, která byla hodně malinká a nic se jí nechtělo. Začalo spoustu bezesných nocí! Vstávání několikrát za noc, a to jsem kolikrát vstala jen proto, že jsem ty malé sladké andílky pozorovala. Emotikona smile
Airin se 14 dní poctivě starala a od miminek se ani nehla. Měla mojí velkou podporu a moc dobře si to uvědomovala. Emotikona smile Po 14 dnech měla Aira, narozíl ode mě, miminek už docela dost a tak většinu času trávila mimo bedýnku. Emotikona grin
Když se mrňata poprvé podívala na svět poctivě jsem představila sebe i Airu.Emotikona tongue
První nejisté a tak sladké krůčky po bedýnce byly vtipné Emotikona grin Asteroid chodil jako první a byl trošku jako tryskomyš Emotikona grin První kdo se pokoušel zdolat bednu byla Akitka, ale nakonec to byla Hoblinka, naše malá cestovatelka.
A než jsem se nadála prckové rostli, běhali, zlobili a zase zlobili . Emotikona smile
Obrovské díky patří Tomovi a mojí rodině, která poslouchala moje starosti, radosti, obavy a vše co ke štěňátkům patří.
Děkuju i Martince a Martinovi Švecovým za úžasné rady, pomoc i za velkou trpělivost ale především za skvělého tátu našeho vrhu Čílka! Emotikona heart
Další moje dík má můj skvělej Žabka tým a přátelé, kteří se poctivě zúčastňovali mazlících návštěv. Emotikona smile
A neposlední dík mají úžasní majitelé mých Áčkových lásek! Emotikona heart
Díky mrňatům jsem potkala spoustu super lidí a navázala nová přátelství nebo ty staré upevnila! Emotikona smile